Störig dag så jag dör

Vilken jävla dag! Är så trött..
Skoldagen var lång somfan, tog tåg hem,
buss från C till triangeln. Gick och bytte min börs (den hade dåligt knäppe),
till en svart som kostade 50 :- mer, så fick betala mellanskillnad.
Gick över gatan och skulle hämta ut mina foton.
Hade SÅKLART inga fler pengar med mig,
den jävla 50 lappen kunde jag använt om jag inte skulle betala mer för plonkan.
skit ah det var så himla störigt.... Fick bussa hem,
o då var det såklart något problem med bussarna så vi fick byta och ha oss.
Nu är jag äntligen hemma, 1.5 timme senare.. Klockan är halv 5,
klockan halv 7 ska jag vara i stan och innan 6 ska jag tillbaka och hämta korten OCH så skulle jag hunnit träna. HUR FAN SKA JAG NU HINNA ALLT ÅÅH



den nya plonken

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin från?:)

2010-08-25 @ 18:56:52
Postat av: julia

tack =)den är från Bergmans väskor!

2010-08-25 @ 23:12:45
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0