17 Januari

Har inte gjort något särskillt alls idag :P
Var med simon imorse fram mot dagen, sen körde dem mig hem till pappa i lomma :) Så har bara varit här och tagit det lungt. Såg Lejon Kungen 3 med Hanna så ja det var kul haha :) Nä nu ska jag nog med pappa och Frida och springa en runda. Skulle egentligen till Elin men pappa palla inte köra så jaja :P

Förresten så är här några enstaka bilder från i Fredags när vi var på fest hos Hampus :)!
Ha det bra <3

Jag och hans hund när vi skulle hem haha


Jag och min pärlis


Igen hohoh

Kommentarer
Postat av: sabina

Sjukt fina bilder :)



Lyssna gärna på mitt musiktips på bloggen & säg gärna vad du tycker :D

2010-01-17 @ 21:12:18
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0