20 Januari

Jag har inga ord om denna dagen hahaha helt efterbliven :( Imorse missade jag bussen 2 gånger?! Första gången kom den för tidigt och andra gången hade jag somnat om så jag missade den.. helt sjukt.
Så fick åka till skolan senare imed det blev lunch och sånt så kom inte dit försen 12.40 tillslut. Alltså kan inte fatta att jag gick upp 7.20 duschade och allt och missade den. busshelvete :( Tro dem kommer för tidigt det är ju bara stört. jaja iaf när jag kom fram träffade jag elin lite så hon följde med mig till skolan haha sen hade jag en lektion, helt meningslöst!
Så fram tills dess var allt bara mot mig förutom min lilla simme då hihi hehe., Ringde pappa och då sa han att han hade fått reda på vad vi skulle få i lön. Visade sig att det var dubbelt så mycket som vi trodde så jag blev så äckligt glad :D Nu har jag till hela resan!!! Fattas bara fickpengar till både magaluf+Barcelona men det ska jag nog kunna lösa. Tror det blir ett jobbtillfälle igen snart men det återstår att se :D
Kom hem här till pappa så var Farfar här :) Så snackade med honom, åt och sånt :) Sen nu ska jag kolla film och bara chilla hela kvällen :D Längtar tills imorgon för då är min skoldag chill, slutar 13. Ska då fika i stan med några vänner sen hem så komr simon för vi + mamma, morfar och frida ska se på den flickan som lekte med elden fast 3an på bio. Tror den heter luftslottet som sprängdes eller nått :P Så det blir nog kul :) Nä nu ska jag inte sitta här och lata mer, ska lata framför tvn istället haha. Ha det bra <3







Hoffmaestro - Young dad
Hoffmaestro - So do you

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

hejhej!

hade varit kul om du kikat in på min blogg :)

kram

2010-01-21 @ 19:52:48
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0