2/1, 2010 :)

Har inte skrivit igår för mådde inte toppen bra precis hehe..
Nyårsafton var skit kul! Blev för mycket bara men det var roligt somfan i det stora hela iaf :) Här är lite bilder från när vi var hos Sara innan vi drog vidare :D


jag Elena och Anna <3


Sara och jag <3


Pågång innan middagen :)


Vi från gamla klassen :D



 
Johanna <3 och sen, Jag Elena och Anna <3



Igår den 1/1 så stack först Simon, Vibo, Jesper, Frida och jag och käkade frukost på McD :( haha och jag som skulle bli nyttig efter nyår.. Men går inte när man är bakis Då måste man ha fett som Frida brukar säga :) Så ja, det börjar när jag börjar träna har jag lovat mig själv!
Stack hem till Simon sen efter käket så stack vi till Vibban och kollade på 2 filmer i streck. Jag somnade för dem var inte bra :/ menmen. Sen chillade vi exakt hela kvällen.
Idag har vi inte gjort något särkillt. Simme har övningskört, vi har ätit bakelse.. Packat och stuckit till Pappa och ätit cheesecake NÄ FÖRFAN måste skärpa mig detta funkar inte hhaha :( Men det har faktiskt varit jul och nyår.. Får skylla på det. Nu blir det inte mer sånt :)
Har inte gjort något särkillt här förutom att "skrivit ett arbete" över telefon med Issa. Haha skrev och skrev, vi bara samlade fakta mest och snackade men det är chill det med :) Puss på er och Gott nytt år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0