5/1

Gjorde inte så mycket igår mer än att jag var i stan med Simon. Köpte paketer till mamma imed hon fyller 46 år imorgon :) Sen stack vi till simpan då, käkade kollade film och sånt bara chilla.
Gick upp vid halv 12 idag och åt frukost. Sen övningskörde dem mig hem :)!
När jag kom hem hade mamma städat hela mitt rum, riktigt skönt! Det är inte ofta det händer hehe.. Nä men ska bara hänga in mina kläder i garderoben sen är här pörre heheh. Ska träna klockan 16, det är på tiden :P Har vänt på dygnet lite känns det som. Är trött hela dagarna och lägger mig helt sent och sånt :P MEN värst av allt är att jag MISSADE PARADISE HOTEL IGÅR SÅ JÄVLA SJUKT I HUVET JAG FÅR FRISPEL :( och sen vet jag inte heller om jag börjar skolan på Torsdag eller Fredag?! Och jag vet inte heller vilken tid jag börjar.. jaja får väl kolla upp det med mina kära klasskamrater som inte vet ett smack mer än jag :( Ha det bra <3


Jag och Frida på nyår :)

Kommentarer
Postat av: hanna

du kan se alla avsnitten på tv6.se =)

2010-01-05 @ 18:28:59
URL: http://hannamarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0