8/1 2010

Somnade kl 19 igår haha.. sjukt. Men vaknade kl 23 och var jätte pigg så satte på tvn lite och drack te sen somnade jag igen :)
Började tidigt idag så nu börjar man bli lite trött för det är näst sista lektionen :P Har data, fick VG på excell provet så har nyss gjort om det :) Komr garanterat få alla rätt hihihi. Nä men ärligt jag och issa komr få det säkerligen! :D hehe .. Efter skolan skulle jag egentligen åka direkt till bara men det återstår att se nu :P För vi kanske ska på fest i veberöd men ja vi får se :P Om inte så bussar jag iaf direkt dit :P Nu ska jag chilla vidare med vår underbara datorkunskap där vi inte behöver göra ett dugg :) haha skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0