9 Januari

Stack till Simon igår efter skolan som jag sa :P Blev ingen fest för det hade kostat oss 90 kr var fram och tillbaka från Veberöd så det gick inte för ingen av oss hade ens så mycket pengar ute :P så jaja vi stannade hemma och chillade :) Skönt också för man är helt slut efter skolan.
Idag övningskörde dem mig till min träning så tränade mamma Frida och jag där. Fyfan vilken träning jag fick idag haha. Är helt slut! Men det känns bra somfan :D Ikväll blir det bara att ta det lungt för orkar inget annat. kalla mig tråkig om du vill men det får man vara om man har tränat och bastat hihihi :) Nu ska jag ut PUSS <3


hehehe


Kommentarer
Postat av: ;)

nya kissie, tränar hela tiden och ritar fina paint bilder ;);););)

2010-01-11 @ 12:57:34
Postat av: julia

ja verkligen i närheten :P .........

2010-01-11 @ 15:53:44
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0