12/1

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Slutade 5 timmar tidigare?!?! Kvart i 12 :D Riktigt skönt. Så nu har jag bytt om så ska jag sticka och träna, har med Fridas ipod så man blir lite taggad haha.
Provet idag gick strålande :P Så nu är det bara att börja plugga till nästa..

Och till lilla söta rara Elin Wiberg (för att min mobil inte fungerar pga att jag har slösat för mkt pengar så det har blivit blockerad :())) JAG SKA KÖPA FLER RAMAR DÄRFÖR DU INTE ÄR MED MEN HAR TAGIT UT BILDER hihiih <3




Kommentarer
Postat av: Emiliahalmgren

har du färgat ditt hår?? :) isåfall var nånstans ? :D det ser otroligt sjukt snyggt ut!!

2010-01-12 @ 15:51:42
Postat av: elin

hahaha sötis julle du hade inte behövt skriva ut de på din blogg haha söt

2010-01-12 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0