Fest i Fredags!


Sara och jag <3





Fest hos Anna i fredags :D Skit kul hade jag där! Sov hos Elena efteråt, sen i lördags stack jag hem på morgonen. Glömde dock min mobil hos anna så har inte haft den på hela helgen + båda våra datorer är trasiga så har inte skrivit alls :( menmen.. I lördags var jag bara med min simme, minns inte riktigt vad vi gjorde dock hihi. Sen nu i Söndags gjorde jag inte mer än att stack och tränade sprang i 45 minuter, kändes jävligt bra! Ska göra det idag igen :) Nu jävlar hoho. Puss på er, nu ska jag skriva ut en killfrisyr som vi ska klippa och hålla på och färga och sånt. Är nämligen i skolan. Har bråttom så detta blev sjukt slarvigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0