Städdag

Påväg hem från skolan idag så stannade jag till inne på Caroli. Blir ju lockad varje morgon och eftermiddag när man går förbi alla affärerna där inne, så idag handlade jag faktiskt där lite :)
Köpte en bh till mig själv och en fin blus/tröja till Åsa imed hon fyller år på onsdag. Sen gick jag hem Diskade undan allt, sen åt vi och efter det stack frida ella och jag till Caroli igen! Om man tänker på att vi bara bor 30 sek därifrån så är det ju inte så himla farligt :P
Har rensat lite i min garderob och sånt som är skönt att ha gjort hehe. Imed datorn inte alltid fungerar (bortsett från nu) får man faktiskt mkt tid till massa annat :P Nä nu ska jag ta lite brun utan sol och chilla framför tvn :) Är ledig imorgon så får se på tv.nu om det går något bra film ikv med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0