10 juli, stranden

Imorse stack jag ut och joggade en runda, sen stack jag till stranden med Anna Elena och Elin :)
Det var väl skönt, men blir så JÄVLA uttråkad av att bara vara.. Man gör ju ingenting :O
Ja vi var inte där så länge iaf, kom hem vid 15 och käka.
Nu är kl 16, ska antagligen klippa hanna och pappa. Sen fixa mig för fest ikv!
Längtar somfan, mer än 1 månad sedan jag festade senast så har fan rätt att längta som ett ass :D
hihi puss på er <3

Lite Barcelona bilder:

i väntan på nytt plan i 15 timmar,
vårt blev inställt påvägen ner.. hemskt var det!











Kommentarer
Postat av: Lovisa Clarensius

du är så snygg kvinna! :))

2010-07-13 @ 11:14:08
Postat av: julia

du ska inte säga ett knyst! haha tack lovisa <3

2010-07-13 @ 23:34:43
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0