11/7

JÄKLIGT VARM DAG sinnes stört!
Igår var det skit kul! älskar dannes fester, alla är så pepp där :D..
fast iof så slår inget förra sommarens dannefester, så jävla roliga!!
jaja tillbaka till my day hoho idag vaknade jag vid 10, har mått hyfsat bra :P
Inte så bakis. Igår var första gången på 1 och en halv månad jag drack haha sinnes..
Men gick bra! Vaknade och var så jävla uttråkad, började undra vafan man gör på sitt sommarlov..
Man typ vaknar, går till stranden för alla e där (så jävla bull hatar att ligga där, blir uttråkad :()
Men det går fan inte att göra något annat :S FATTIGT MANNAR!!
Ja sen går man typ hem duschar sen gör man inget.. Kanske tränar eller festar!? kul.. hehe nä men kom bara att tänka på det, man gör samma sak hela dagarna, fast man kan ändå inte göra något annat när det är så varmt hehe vafaan ska inte klaga! hatar vintern hihi

Iaf så stack jag till stranden idag hehe.. med sara,
träffade josse hanna amanda och josses mamma där så vi la med dem där :)
Det jag gillar med stranden att träffa sina vänner! :)
Ikväll ska jag hem till min älskade och se holland-spanien, Vinner inte spanien så komr jag dööö!
Holland är inte nice!!  Nä nu ska jag göra något annat..
frågan är VAD aaah detta jag menar med det jag skrev innan haha jaja ha det fett <3




















































Här är bilderna från igår..
Ingen ordning alls på dem, vissa är från "förfesten" hos anneli,
vissa från själva festen och vissa på bussen, äsch ni ser ju själva :P poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0