27 Juli!!

Okej, detta blev jobbigt.. vet inte vart jag ska börja, och om jag ens orkar börja?!
Har varit 1 vecka i Magaluf med några av mina bästa vänner,
vi var 11 tjejer, kan det bli roligare? haha nej.. Det var sjukt!
Älsk-hatar Maggan.. Menar det är egentligen bara nollor där nere, men sen gör man ju det till vad man vill!
Hade det iaf super jävla underbart kul där haha! Orkar inte lägga ut bilder,
kanske kommer någon enstaka men resten ligger på facebook..tyvärr.. hah :/













Dagen jag kom hem träffade jag Simon, skönt somfan vare, såklart!
Man fattar inte att man kan sakna en person så på bara en vecka liksom..
trots att man är med alla sina vänner :O


Dagen efter hemkomst åkte Mamma, Ella, Frida och jag och köpte katt! Random om något! haha
Oplanerat somfan.. Märktes för nu efter 2 dagar har jag gått på tabletter heeela tiden,
Allergisk I guess....FRISPEL.. vår lilla gulliga sötis (han heter så)
Fast vi får se, ska anstränga mig somfan för att inte känna något heh..






Igår grillade Simon, Anneli, Tobbe och jag hos min pappa. Är hemma där sj i 1 vecka, skönt :)
nu i morse har Simon och jag bara chillat, blir otroligt trött av de jävla allergitabletterna... :(
Kl 18 stack jag på spinning ändå, vet inte om det var bra eller dåligt med tanke på hur jag mår,
Men med tanke på att jag varit sämst i världen på att träna i sommar så var det väl bra.


kväll tror jag bara att jag ska chilla hemma..
Nyss ätit jätte goda revbenspjäll och frukstsallad med mami och Ella,
kanske sticker till Simon sen, vi får se :)

Men imorgon blir det iaf kräftskiva hos Elin kl 19.00 ska bli kul med "återträff" med Magatjejerna:D
Och sist på Fredag ska nog (inte 100%) Anneli Tobbe jag och Simme till skara sommarland :D
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0