9 Juli

Kom hem från Barca igår! Hade hemlängtan faktiskt, lite länge med 2 veckor..
Saknade mina vänner. När vi kom hem igår så packade jag upp,
sen hämtade simons mamma oss så gick vi ut och sprang en runda!
aah skönt måste komma igång igen.. Men såklart var jag typ sjuk imorse. Helt jävla täppt!
BLÖ,.. Bussade till malmö imorse skulle till mamma. Var utelåst.. Fick bussa till C sen ta tåg till åkarp..
Mötte sara så körde hon mig till pappa så tog jag och lånade en bikini av josse SEN åkte vi till stranden.
Så jävla klyddig morgon pallar inte mig själv haha. Men blev bra ändå.
Träffade alla mina vänner på stranden (nästan) :) Sen ska vi träffas ikv igen, tror på stranden, hope so!
Nu ska pappa köra mig till mamma så jag kan packa. PUSSS

(bilder från barcelona kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0