Kräftor och grillning!

Idag har jag och simon varit på burlövscenter och shoppat + handlat mat tills kvällen.
När vi kom hem så tog vi det bara lugnt ett tag,
sen tog simon sig hemåt så fick jag stressa som ett asss!
Klockan var 17 då och då skulle jag duka, städa, baka kladdkaga, fixa till mig och ja allt heh..
Men jag hann väl hyfsat..
Vi som ska till magaluf tillsammans den 17e skulle träffas nu en kväll och umgås litta,
skulle vara en kräftskiva med bara tre av oss hittade kräftor hehe.. så vi andra grillade! :)
Blev nice ändå!! Vi var väl här i typ 4 timmar,
sen var det bara jag och lindrosan så hon hjälpte mig städa, tack ;D
Hon stack för ett tag sedan och när som så kommer min simme igen!
Imorgon blir det Lommastrand!! puss på er :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0