14/6 sjuk?!

Imorse stack frida och jag och tränade. Blev dock inte mkt av det för jag har gått och blivit sjuk..
Simon med, så stack hem till honom. Vi har gjort lite ärenden under dagen.
Och vart fan har sommarn tagit vägen?! 14e juni och jag har inte ens varit på stranden 1 jävla sekund, hatar sverige just nu!!!!!
FYFAN hatar att vara förkyld också!!! nös exakt nyss 3 gånger i rad........... :(:(:(
Nu är simme i duschen för jag rakade nyss hans huvud hehe. Blev gö bra, fint med rakat till somarn :) Och han ska ju tull magaluf med sina vänner om 5 dagar så... :) :(
Nu ska jag gitta POSSS


nycheavad!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder "lought"?

2010-06-15 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0