2 Juni, Fridas bal

Vilken jäkla skön dag! Solen har varit uppe hela tiden :D:D
Imorse började jag 11. Så kunde sova länge länge :)
Hade bara eng + sv, fick min redivisning överstökad, kändes bra =)

Efter skolan mötte jag upp saris så åkte vi till arlöv (coop) och handlade tills fredag!
kladdkakor, läsk, chips, tallrikar med mera! Så nu har vi fixat allt :D
AH jag längtar så det är stört!! Efter handlingen åkte vi hem till mig i Malmö, bytte om till shorts för fyfan vilket underbart väder, höll på att dö i jeans.

Sen hämtade vi Ellsan på dagis, där hämtade mamma oss och körde oss till Fridas bal =) Josse och Elin var där, funniiiiii iihih. Skit fin var frida och hennes vänner, inte dem andra hihi skoja men dem var helt klart finast där! Kommer bilder men frida har kameran själv nu till kvällen haha ooh avis att hon ska festa hela natten!
Efter balen satta mamma ella och jag oss i solen och delade på en kebabtallrik, sen åt vi glass :) tillsist åkte vi hem. nu är klockan 20, tror jag ska klippa ella nu sen ska jag vila :) Puss!


Ellis och sara!






Lånade saras kofta som jag äälskar :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0