21.55

Kom hem från jobb för ett tag sedan. Sista dagen avklarad, känns skit skönt!
Är dock sjukare än vad jag var förra veckan, verkar gå åt helt fel håll, jävla skit :(
Blir alltid värre fram mot kvällen, fattar inte :/ Fast idag var jobb inte lika tråkigt somvanligt,
Sara och Anna jobbade nämligen idag också.
Några killar sjukanmälde sig i sista sekund så de fick rycka in, kul! :D  

Nu är jag jääätte trött.. Väntar på att Simon ska komma in på datorn eller ringa för han skulle göra det runt 22 idag, kul att höra lite hur det är där nere och sånt! :D saknar ju honom redan haha! :(
Sen ska jag lägga mig direkt. Ska till stranden imorgon med de flesta tjejerna, snacka + sola nu sista innan Barca! Ska bli roligt. Blev det ist för stan (om det nu blir fint väder) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0