6/6 Nationaldagen..

Nu är jag i liv igen hehe. lite sent (har varit i liv tidigare dock) hihi
Igår efter sovandet åt jag chips och sånt skräp, dagen efter "mat" nivet..
Vid 17 tiden åkte jag hem till simon. Chillade satan där =)  
Vi stack ut och gick med Jeppe och cherry (simons hund).. sjukaste saken hände,
vi gick förbi en trädgård och så kom en hund uthoppandes över staketet och anföll cherry,
bet henne och sånt sjukt obehagligt :O
Trodde fan det var en rotweiler eller någon sån stor hund först för den lät somfan hah :(
sån tur var så var det inte det men ändå! 
så simme gick imellan dem så det gick väl bättre än om inte han hade gjort det iaf.
Vi fick åka till sjukan med lilla cherry som bara för 3 veckor  sedan blev överfallen också!!
uppriven kind och sånt, stackars litennnnn :( menmen gick bra denna gången iaf! tur :)

Vi kom hem och la oss och började kolla på Ladder 49, skit bra film, har sett den innan,
men somnade denna gången heheh inte konstigt med tanke på fredagen :P
Vi vaknade på morgonen, wow hihi näää men så typ tog vi det lugnt bara.
Nä hah det gjorde vi inte alls hah oj vi stack och jobbade haha glömde att jag hade jobbat idag så sjukt :S
bra ju iaf hehe. Jobbade i 6 timmar mellan 9-3 ungefär.
Liftade även för första gången i mitt liv idag! haha fete. 
På lunchen på jobb så hade simon jag och två andra killar ingen lunch med oss,
Så vi behövde sticka till närmaste mataffär vilket är Mcd. Så vi liftade dit och GICK tillbaka. omg :(
menmen de var ju kul,
sen efter jobb var det så fint väder så frida och jag målande HELA vår terrass :) nice. 
Efter det gjorde Hanna Frida och jag Tårtor till Fridas student som är på Onsdag.
Cheesecake och kladdkaka! Sen grillade vi osv osv, skit gott! 
När maten hade smällt lite (vid 22) stack Frida och jag ut och sprang en fet runda i Lomma,
fattar inte, har fått skit bra kondition, 7 Km och jag blev inte ens värsta trött.
För ett år sedan hade jag knappt pallat hälften..SKÖNT! :D
Nu ligger jag i sängen nyduschad, känner mig jätte trött nu så tänkte sova,
klockan är trots allt typ halv 12 lite mer.. Fast ska nog kolla lite tv först ändå! Ledig imorgon! POSS


 
haha när vi åt tacos för typ 1 månad sedan, seg man är
Hanna och Frida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0