8 Juni

Vaknade vid 10 igår. Åkte hem till min älskling då och var där hela dagen :)
När klockan var 16 gjorde jag vid mig och åkte till Hjärup, Josses student!
Mycket trevligt där hehe. Drack dock inte mycket alls, pallade inte imed vi inte skulle göra något.. Vikki dock .. haha!
När klockan var 00 tog Vikki Ralle och jag tåget till lund, vi skulle prova komma in på Tegnérs.. Men när vi väl var där så sket vi i det? haha ofta. Men det var jävligt kul ändå, somsagt var de inte jätte nyktra. Påvägen hem i bilden ringer dock ralles syster och säger att de kollade ingenting när man skulle in på tengan så vi hade kommit in! Fuck haha yeeye skit samma nu :P





 






(kommer fler bilder en annan dag!
kommer ha mycket att göra imed min syster tar studenten imorgon!!!)

Imorse stack Vikki Sara Elin Anna och jag och kollade på 9ornas spex :) Det var faktiskt jätte bra. känns som det var igår vi själva gjorde det hehe men icke. Nu är jag hemma och har nyss ätit. Frida och jga ska snart ut och springa i Lomma. Sen vid 17 ska jag till stan med Simon :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0