Färdig arbetad




Nu är jag hemma efter att ha jobbat i 7 timmar..
det var hemskt tråkigt men vad gör man inte för lite pengar.. blö!
När jag kom hem hade mamma köpt sockermunkar.. BLIR SÅ SUR
Nu när jag är sjuk och inte har tränat på nästan 2 veckor.
Har dessutom ätit MASSA skit under dessa två veckorna.
mår bajs för kan knappt andas med min näsa + ångest för jag vill träna., hata detta :O
Tänk fram till 21 kommer mitt liv vara så här haha, okej ska inte överdriva men vafääään!

Längtar bara till 24/6 för då bär det av till Barcelona!!! :D
oooh det är det jag ser framemot mest just nu! :D:D

Nä nu ska jag lägga mig och kolla på Bella och Tyrashow sen sova..
Jobb imorgonbittit kl 7! :O fuck..


Kommentarer
Postat av: sara

åhh men julia, du jobbar till den 21 då har jag FUSKING 2 VECKOOOR KVAR! :O ååhhhh vill också utomlands :(

2010-06-19 @ 13:50:42
URL: http://saralyberg.blogg.se/
Postat av: sara

fuckiiing* <3

2010-06-19 @ 13:51:44
URL: http://saralyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0