Från balen ..



 



Fick simons bilder NU från balen, bättre sent än aldrig :P
Är jätte trött nu och klockan är inte ens 00. Skönt.
Innan idag vid 16 tiden somnade jag och Frida i min säng i 3 timmar?!
Hela dagen förstörd.. haha shit. Vi stack och handlade gott + hyrde film som vi såg med mamma.
It's Complicated hette den, skit bra! :D:D Nu har jag nyss snackat med min älskling i telefon i nästan en timma. Time to sleep now, ska upp och träna imorgon! Har inte gjort det på en vecka + att jag ätit och druckit en massa! Ångest. Men så får man göra ibland :) Nu ska jag sova och kolla på mtv.. Finns absolut inget att se på tv så lär somna då, lika bra. puss pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0