My B-day!!

Idag fyller jag 17, tråkig ålder men vafan :P
Har fått en massa gratulationer, TACK :D
Suttit och svarat på vartenda en på face haha. palla men kunde inte bara skita i det ju :)

När jag vaknade imorse (är ju ledig) så skulle jag sätta på tvn tänkte jag och ligga och
morna mig.. Men INGEN el funkar.. Alltså fick panik. Var så trött så ville ju bara vila..
Men fick traska ner till affären och köpa proppar + byta dem här hemma. Så nu funkar allt igen :)

Köpte även serrano skinka och bullar i affären till mig själv haha,
vilket offer jag är men fyfan vad gott!
Nu ska jag kolla lite på tv, sen fixa högtalare till fredag och sist träna! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0