Nyss badat







Nu har Ella och jag nyss badat. Är så himla trött,
tror jag ska lägga mig tidigt idag för imorgonbitti åker vi till Barcelona!!
Kommer inte uppdatera i bloggen på 2 veckor.. :O bulle
Men pallar inte bryr mig om den nu under denna semestern utan fixar det när jag kommer hem ist:)

Idag hämtade mamma även mitt pass..
hehe kan inte fatta att man alltid blir så ful haha ser ut som en blek invandrare :(
oooch så fick jag hemskickat mina betyg, ändå nöjd med tanke på att det är inprincip omöjligt att få mvg i frisörkurserna nu i 1an (säger lärarna iaf) inte många som får det, DÅ är jag nöjd. Hade det inte varit så hade det väl varit sådär hehe...


Ni får ha det så bra under dessa 2 veckorna, puss pusss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0