Sex and the City!!

 
Ella och simon trötta efter Fridas student :)

Har inte skrivit på ett tag. Vet inte varför, har inte tänkt på det:P
Igår så var jag iaf först med min älskling hela dagen, gjorde absolut ingenting! Skönt
Sen stack jag till stan och såg bio med Elin, Sex and the city!!!!
Äntligen har jag sett den och jag älskade den hahah såklart.
Så fucking jävla asbraaa :D Nä men den var fetegrym!
På kvällen efter filmen satte vi oss på MCD och åt glass för de hade extrapris, endast 10 kr ;)
kläm på den!!!


Marängsvich + extra chokladsås + smartis haha stört god blev den!

Efter besöket där åkte Elin him. Jag också, målade ellas naglar..
Hon vill alltid ha massa olika färger med gubbar på osvosv..
Hon tror också jag kan måla det på hennes pyttesmå fingrar :(:(:(

Senare på kvällen åkte jag hem till Simon imed vi hade planer för dagen där på hihi puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0