Shopping

Efter att ha solat till klockan 16 så tänkte jag sticka till spinning.
Men helt ärligt så pallade jag inte det idag. Är helt slut i kroppen,
måste vila den idag haha. Istället stack jag till Etré där det
var 50% rabbat på ALLT i bikbok butiken!!
(min syster hade varit där innan så hon berättade det)
endast därför jag stack dit hehe =)
Shoppade upp alla pengar jag fick av farfar i förrigår, worth it!
Allt hade egentligen kostan nästan 900 :- men jag fick allt för 450 ungefär :)
Älskar rea haha.


Halsband + Blus


Linne


Bikini + Världens skönaste tub"bh"
är besatt av min svarta så fick fylla po hihi

Ikväll ska jag göra ingenting. Så jävla tråkigt.
Blir så lätt uttråkat nuförtiden, måste hela tiden vara igång liksom :/
Tänkte lägga mig och sova men såg att klockan bara var 20.20,
fast bud på att sova bort hela kvällen-natten-morgonen för vill ha fredagkväll NUNUNUN!!!
Äntligen närmar det sig :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0