Släktkalas

Är hemma från släktkalaset nu. Trodde jag hade fått alla mina presenter, men tydligen inte.
750 kronor bara så, inte dåligt =)
Nu känner jag mig fetast i världen. Har ätit massa mat, efterätt + chips..
HATAR ATT JAG ÄR SJUK OCH INTE KAN TRÄNA ... jävla skit alltså ni fattar inte.
(menar absolut inte att jag tkr jag är tjock) Bara det att jag verkligen älskar känslan att träna,
blir helt slö och kass när jag inte gör det :O Sen kicken efteråt, underbart haha
Tänkte lägga mig och sova nu för måste verkligen bli frisk innan Torsdag (barcelona),
gärna tidigare så man kan få liiite beachbody -10 iaf hehehe. Jaja ha det fett!


Simon som smygfotat mig någon dag.. Nu är han i maggan och partar.
aah hoppas de har det kul, vill också utomlands nu nu nu !!

Kommentarer
Postat av: Sara SB-Stylist

MONARKIN MÅSTE NER!!!



www.dedeprivat.blogg.se !



Läs Dedes blogg! HELT OTROLIG KILLE!!! - Finasde killen i bloggvärlden, han kan inte längre ha bilder på sig längre för att tjejer stalkar han till fotbollsmatcherna!



Prinsessan Madeleine blev kallad bitch :D



www.dedeprivat.blogg.se

2010-06-20 @ 00:06:26
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0