Stranden + zoo

Vaknade nu halv 10. Vi ska gå till stranden nu efter att ella ätit klart :)
Efter ska vi till ett Zoo här, för ellas skull.
Vi har även upptäckt att det finns någon fet stor tunnel men akvarium runt omkring en, hajar osv.
FYFAN läskigt.. vi ska på det iaf tror jag.
sen även till ett annat köpcenter som vi ska ta tunnelbanan til i veckanl! längtar :D
Fast längtar mycket mer tills imorgon för då kommer simon!!!! :D

och förresten, 4 dagar i rad har jag drömt sjuka drömmar!
Saras föräldrar har dött 3 nätter i rad?!.... HEMSKA,
först var det elena och anna som dödade dem,
men de brydde sig inte utan de tyckte det var konstigt att sara blev sur haha :S:S
Sen hittade jag och vikki en vild kanin (såklart vikki haha) så släppte jag ut den i snön så hon började gråta..
I andra drömmen drunknade saras föräldrar, och i tredje brann de inne i saras källare.
(Sara ha inte dina jävla ljus tända där nere!!) mina drömmar försöker säkert säga mig något hha nää..
Sen nu inatt så drömde jag att saras mamma (varför i helvete drömmer jag om henne hela tiden :O?)
Iaf att saras mamma och simon skulle besöka oss här i barcelona.
Vikki anna elena sara och jag skulle möta dem på flygplatsen,
men då kom alla från deras plan haltande och skadade så det visade sig att deras plan hade krashat påvägen till barca för att ena propellern hade slutat funka..
men det gick hyfsat bra så de kunde lyfta och flyga vidare.. wtf?!

Ska köra på olja idag på stranden för nu är mitt skinn heeelt vant haha NICE!!!
pusss på er där hemma! (läntar tills den 10e för er som vet vad jag menar hihih :D)


Kommentarer
Postat av: sara

jag börjar bli rädd nu asså... haha. Julia, sluta drömma om att det ska dö!! :( (L)(L)(L)

2010-07-02 @ 13:31:21
URL: http://saralyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0