17 Maj Free today

Imorse vaknade jag hos min lilla simme. Vi tog det lugnt lite, åt frukost.
Sen åkte vi till hans skola och skrev sån lapp till balen och gav bild på mig
imed jag inte går på den skolan skulle man göra det och blabla :P
Sen åkte vi och solade. Balen är fan på fredag haha jeevlar.
Vid 14 åkte vi och hämtade mamma och tony på flygplatsen :P

Kom hem vid 15 när vi hade lämnat av simon och tony. Stack till Sf bio med frida och mötte elin där. Vi bokade biobiljetter till Sex and the City 2 !!! AH jag dör :D På torsdag nästa vecka. Tror det är premiär? haha najs.

Efter det sa vi adjö till elon och stack till jensens böffhus. Mamma och Ella var där och väntade på oss så åt vi en massa. riktigt jävla gött!! Nu gör jag inte ett piss. Bara softar med liffet. Får se vad som händer. HAJSVAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0