17 om 1h 36 min

Sitter och kollar på Petra Mede Show, riktigt roligt :P Brukar se det på Måndagarna =)
Innan när jag hade kommit hem från träningen var mamma och ella hemma!
Har saknat ellsi så himla mycket! aah lilla sötisen.
Hon sa till mig: Hade jag inte saknat dig så hade jag inte det, men det har jag!
Haha aw, hon har varit hos sin pappa denna veckan :(
Menmen nu är hon häär. Nu när hon skulle sova så kom hon in till mig och sa att hon älskar mig och att jag har en snopp?1 haha wtf, jaja. Efter att jag hade pussat på henne 10000 gånger så stack jag och solade. Sen hem igen och åt knäckebröd med världens godaste skinka haha låter sjukt att det kan vara så gott men vafän. Nu ska jag lägga mig och mysa framför tvn men frida hihi poss


Provade kläder till fredag med frida igår med brist på annat vettigt att göra haha!
får se vad det blir :O

Kommentarer
Postat av: sara lindros

fina skorna var ! :D

2010-06-01 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0