18 Maj

Började skolan kvart i 10. Jätte skön dag. Först på morgonen klippte vi herr.
Sen hade vi lunch, efter det så gjorde jag klart min damuppsättning, fick MVG aaah! :D
Blev skit glääääää sen efter det var jag klar så fick sitta och göra hårsmycken haha. slutade med att jag satt och gjorde öronhängen till tanya och hanna haha som jag skratta så jävla fula men ändå gick dem runt med ett öronhäge var hihi sweeet.
 Åkte hem efter skolan och solade lite på balkongen, åt pommes och gorgonzolasås x( x( x(
Men ska iväg och träna bort det nu igen med simon som hämtar mig med bilen snart NAJS
possss <3


haha aaah tanyis tyckte det var fint med ETT sånt :(
hahaha och hanna med sitt kors så jävla fult hahah

Kommentarer
Postat av: carro

Guuud va gött :D ja åker 21:e augusti :) vilket hotell ska du bo på? (:

2010-05-18 @ 21:01:57
URL: http://caarolineelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0