2 Maj

Herre min guud vad trött jag är!
Känns som jag fortfarande är bakis :s men nej verkligen inte hehe..

Igår efter solningen så hade frida fått för sig att hon skulle ha lite fest här hemma.
Så fick börja städa som attan och allt men såklart ändrades det!
Blev inget krök :P Skönt somfan var det. Simon och jag stack istället till värnhem och köpte hem mat..
Räkor och musslor!!! SÅ himla gött hihi

Somnade tidigt, vid 00. Vaknade tidigt hehe vid halv 10. Tog det lungt, bara hela morgonen.
Satte oss på balkongen och solade till halv 2 tiden. Gjorde käk, sen stack simon hem :P
Efter en stund kom morfar så klippte jag honom, fick lite cash :D
 Och sen satte jag mig en timme till i solen. SKÖNT..
Ville egentligen till stan sen. Hade suttit och planerat det där ute i solen..
 Men så kom jag på att det är söndag :(:( så nu ska jag och sara bjuda in till vår fest ist :D
Wiii! puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0