20 Maj, sommar?!

Jag DÖR!! äckligt najs väder!!
Hade eng + idrott idag bara. Ute idrott. Riktigt gött och svettas i sån stekhet sol hehe ....
Nä men åkte hem iaf efter. La mig på balkongen i 2 timmar. Himla skönt!
Nu jävlar har jag fått bränna inför balen imorgon. hihi. Eller ja, hyfsat :D

När jag hade solat hoppade jag in i duschen, gjorde ansiktsmask sån choklad, kändes helt fel att kleta det i nyllet menmen =) Sen gick jag genom stan och hämtade lilla ellsi. Påvägen hem kom Frida ner så gick vi och köpte glass. Sen stack vi till lekplatsen. Alltså kan inte sluta vara glad för solen, kunde fan inte passat bättre!

Snart kommer pappa med blommor som jag ska ha i håret imorgon =) Så ska ner och möta honom. Efter det ska vi ut och grilla, mamma ella frida och jag! Skönt =)

Sen imorgon är det NP i matte, shit... Slutar dock efter och ska direkt till en frisörsalong här i Malmö så ska Amanda göra min uppsättning inför kvällen! Är skit nervös ändå haha :O

Och inte bara detta, fick dessutom mitt löne besked idag, så får lönen om 4 dagar wah! POSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0