25 Maj, jobb jobb

Har inte skrivit på flera dagar. Var på balen i fredags, det var trevligt men bal är bal, lite väl mkt väntan på mat osv, synd att vi inte hade tålamod och stannade längre för det kom musik och sånt precis då vi drog :( :/ Men det var kul att vara med min älskling iallafall!!






love<3

vi till höger hihi

Dagen efter balen mådde jag S K I T.. herregud!
haha Men fick ta mig i kragen för klockan 14 var det jobb till 21.
Samma visa Söndagen. Jobb 14-21.
Måndagen skola då som alla andra vardagar. Efteråt hem en snabbis.
Sen kom Frida och Simon så stack vi till jobb 17-21, åh TRÅKIGT.
Tisdag (Idag) OCKSÅ JOBB my god haha börjar tröttna på det men bra cash :D
Från 16.30-20 idag. Tränade innan jobb. Skönt att ha det gjort.
har blivit dåligt med det nu när jag jobbat så mkt :(
Åkte hem nu efter jöbb till pappa och har sett Desperate Housewifes och Cougartown!
Älskar tisdagens tvprogram :D Nu är jag så j*vla trött. Ska upp vid 8 imorgon och kila till skolan..
Har redovisning då med så tänkte läsa igenom det några gånger till.
Efter skolan imorgon blire spinning! Sen Torsdag skola + jobb.........!!!!
POSS på dig sleep tight! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0