26 Maj

Skola idag då. Bara Ma-Eng-Sv. Gjorde absolut inget vettigt där dock haha. Skit ball dag.
Vi bara snackade på matten, sen på engelskan vare chill. Sen lunch. Efter det på Sv var läraren inte där så vi spelade musik och lekte lekar hhehe. Över barnsliga men fyfan var kul det var skrattade så jag dog NAJS.
Åkte hem efter skolan. SOV!! Vaknade för 10 min sedan så ska snart sticka till spinningen =)

Kommer inte kunna uppdatera mer idag eller imorgon för ska jobba då. Kom på att det är då jag köpt sex and the city 2 biljett kl 18 :(:(:(:( JAG DÖR råkade tacka ja till jobb dååå :( ah.. Sen alla mina vänner har redan köpt typ så ingen kan köpa den av mig haha bullääge! :/ jaja. surt!!! ska kila iväg nu POSS


Vet inte om man märker att mitt hår är ljusare här?
Gjorde ju slingor i början av veckan hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0