27/5 irriterande...

Gjorde nyss ett helt inlägg som jag glömde publicera så det sprades inte ens i utkast?!
JÄVLA SKIT. Nu blir detta ett skit inlägg bara för det (som alla andra på sistone haha)
Har fan inte haft tid alls :/ inga roliga bilder heller!

Iaf.... Chill skola idag. Hade engelska och idrott.
Efter mötte jag upp Frida så bussade vi hem.
Åt ris?! wtf ..Vi har ingen mat hemma idag..
Vill egentligen sova nu men om 45 min ska frida och jag träna skivstång,
sist jag gjorde det fick jag träningsvärk i en vecka!
haha tur att jag gillat träningsvärk iaf haha då vet man att man fått något utav träningen :P
Menmen nu ska jag vila liten stund för mina ögonlock känns JÄTTE tunga ..

Förrsten glömde nästan. Elins vän köpte min biobiljett imorse..
Vad fick jag reda på kl 13 idag? INGET JOBB HELVETTEE AAH så sålde den helt i onödan! :(:(:(:(
störigt om något!!! hade ju kunnat gå på bio..jaja NU ska jag vila. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0