28 Maj, morsdag snart

Hejsvej på dej, har världens mest hemska träningsvärk!!! Men jag gillar det :D
Fyfan vad jobbigt passet var igår. I slutet kunde jag inte kontrollera
mina rörelser haha frida och jag bara skrattade av utmattadhet eller
hur man nu säger hehe sjukt balle.

Idag har jag varit i stan med Simon och jeppe. Vi letade efter morsdags presenter..
Skojar inte om vi gick runt i heeela stan. FYFAN. Men tillslut så hittade vi :)
Sen provade jag en bikini som jag gått hemma nu och funderat på om jag vill ha.
Den ser jätte weird ut när den inte är på, men gillar den faktiskt somfan
Tror jag ska kila ner och köpa den imorgon :D




Japp den ser weird ut hehe. Men jag tycker iaf om den.
Nu är klockan halv 5. Ska åka till åkarp ikv och träffa sara och kanske fler. Vi får se :)
Sara och jag ska iaf göra chokladfoundue och kanske se en bra film
(skojar inte om de har en hel jävla videobutik hemma) najs :D:D

Ska bli skönt faktiskt. Men okej, hade vi varit 18 hade vi nog inte bangat skeppsbron ikv..
AH 1 år kvar, längtar haha! (btw fyller 17 på tisdag.. yey!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0