29 Maj



Igår var en riktigt skön chillkväll! Ångrar inte ett dugg att jag stack till åkarp.
Sara och jag kollade på film, flickan, och gjorde chokladfoundue! Alltså MH!! <3
Dör för det litta granna hehe. Sen gick vi ut en runda. Gick hem igen och hämtade vattenpipa.
Då stack vi till idrottsplatsen och träffade typ 10 från gamla klassen :)
Så de åkte hem duschade och sånt sen kom de tillbaka så grillade vi och snackade vi,
bara tog det lugnt.Riktigt skönt var det. Stack inte hem försen vid halv 1 haha.
Då kom mamma och hennes vänner och hämtade mig.


!!!!!

 



Kom i säng vid halv 2.
Nu är klockan snart 11. Är jätte trött men orkade inte ligga och dega.
Har nyss bokat spinning kl 15.30, innan dess ska jag på några ärenden i stan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0