30/5 Morsdag!

Igår gjorde vi inget speciellt. Vid kl 20 stack vi och golfade med jeppe och sebbe haha.
Faktiskt riktigt underhållande, sebbe var så jävla dålig så man kunde inte låta bli att garva åt det:P
Vi kom hem vid 22 snåret hehehehe jaa vad gjorde vi då.. minns inte :P Vi chillade iaf somfan!
Älskar att jag inte druckit denna helgen (har dock ätit massa skit ist) men hellre det haha!
Sen fick min lille sötegöte ett halsband av mig snäll som man är (a) haha nää men vet att han gillar sånna så kände för att köpa ett :)

 

Vaknade kl 11.03 idag hos simon med ett ryck haha, vi skulle vara i stan 11 och hämta ut en tårta han köpt till sin mamma..Så vi fick köra direkt. det var inte najs ngonstans :(
Iaf så var den så jävla god så jag vet inte vad. Ska aldrig köpa den igen, pallar fan inte springa mer på gymmet haha. Kändes helt meningslöst när vi gjorde det idag. Hade ätit en bakelse sen stack och sprang. plus minus noll typ :P aja bättre det än inte alls.





Efter träningen körde simon mig hem :) Så har duschat nu och sånt. Sitter med morgonrock och sockar haha känns som detta kommer bli en jevligt skön kväll. Bara äta god mat som mamma gör nu (lamm!!!!) sen ge henne present och kolla på hyrd film :) Skönt.

Nu ska jag kolla på tv lite, puss <3
ps. längtar till fredag så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!! :D:D:D::D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0