31/5

 

Idag vaknade jag halv 9. Började skolan kvart i 10 somvanligt:P
Kollade på ett avsnitt Tabithas Takeover, 40 min. Sen fick vi sluta lektionen, fett onödigt!
Hade lunch sen matte där vi bara snackade somvanligt. Vi fick även veta att det inte är någon mer matte på hela veckan :) + att jag fick VG i betyg! skönt!!

Sist hade vi frisör, men imed vi alla är klara nu fick vi städa. Rensa dockförrådet!
Och jag skojar inte, har aldrig sett på maken haha...



 


Isabelle, en jävla tönt haha! :D

Tillslut blev vi iaf klara. Åkte hem och åt. Sen mötte jag simon i stan så köpte han studentpresenter, sån fin-väst och en t-shirt :) Efter det åt han heheh sen stack vi och tränade. PALLAR INTE LÖPBAND aaah varför finns det inte spinningtider när man VILL.. :/ jaja sprang iaf idag igen :P IMORGON ÄR JAG LEDIG :D + då är det min B-day hihi :D pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0