4 Maj

Skolan idag. Nationella i Engelska, himla jobbigt!
Efter det fick vi reda på Herr-provet, fick Mvg! Blev så jevla glä hehe
Sen hade vi dessutom prov i håruppsättning fick Mvg där också så det
kunde fan inte bli mycket bättre trots NP på morgonen :D

Efter skolan mötte jag Frida inne i Lund. 
Vi köpte 2 ringar som vi ska skiftas om att använda hiih bra med syskon i ens ålder!
Satte oss på EH hos Elin Emma och Amanda som var där :)
Tog tåget hem innan 16. snart kommer simon hit, då ska vi in till stan och kolla på balklänningar :O Simon ska nämligen ha bal runt den 20e så ska gå med honom! Hoppas verkligen vi hittar något, det är ändå snart ju :O:D Får börja ta pengar från min Magaluf-sparkassa!! :(:(:( haha men det löser sig, får samla mer när jag inte har så mycket som måste köpas!




Den andra ringen har Frida på sig (hon är i lund) så den kunde jag inte fota.
Också döskalle men inte likadan.. =)
Puss, hej!!

Kommentarer
Postat av: -A

Fin ring :)

2010-05-07 @ 19:26:30
URL: http://sacave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0