5/5 JAG HAR SPEL

Just nu är jag så hiiiiiiiiiiiiimla sur så jag får panik
La mig i soffan och somnade efter skolan.. Bad min syster väcka mig 16.30..
Tror ni hon gjorde det?! NEJ... Min spinning började 17.15 jag vaknade 17.01
Vaknade snabbt somfan och klädde på mig, sprang till bussen..
Upptäckte påvägen dit att jag glömt mitt busskort hemma!!
Fick gå hem igen.. Tar av mig min kofta och har glömt ta på mig en tröja.. BRA
oooooh.... Jag som ville spinna idag. Sticker till Simon istället, kanske tränar där isf.
Vi får se känns inte riktigt som det är min dag hehe..

Bortsett från allt detta så har väl min dag varit hel ok. Efter skolan så stack Hanna, Maria och jag in till stan i lund och provade balklänning. La undan en som jag ska kolla på imorgon igen med Frida men nja, jag vetifan :p Ingen direkt balklänning.. AH nä ska inte skriva mer jag blir bara mer surrrrrrrrrrr PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0