8 Maj

Var på bio igår och såg Shutter Island..
Över läskig i början men sen gick allting bara över styr..
Riktigt jävla dåligt slut. Fattar fortfarande inte hur den slutade eller vad som hände..
Bull somfan :P

La mig vid halv 1 igår. Blev väckt idag vid 10. Riktigt irriterade!!
Gjorde vid mig lite, stack till polishuset och fixade nytt pass+ foto till det och sånt :P
Sen hem och baka chokladbollar med Ellsi!
Efter kom mamma hem med lunch från espresso house :D

Klockan är halv 2 nu. Känns som jag väntat hela dagen på att klockan ska bli halv 4 för ska spinna då. Men klockan verkar aldrig bli det så får väll hitta på något mer att göra snart så jag inte dör av utråkan :P hhehe Puss


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0