Söndag 16/5

Herregud hah. Har inte skrivit på ett tag, har inte haft lust/ork hehe.
I Fredags kom här lite folk. Blev många fler än jag trodde men vi hade iaf skit kul!
Fyfan vad kul jag hade haha.
Slutade lite dramatiskt vid 2 snåret, men det var lagom att avrunda då ändå :P
Bilder kommer när Josse har skickat dem.
Hittills finns det bara massa omgjorda på face vilket är sjuke bulle heheheh men här kommer några..


sara vikki elin <3


Elin och jossi <3


vikki jag och josse <3


jag

Igår så stack Simon alex martin och jag och åt frukost på BK. Smakade bajs :(
Sen stack dem, så simon och jag gick hem och tog de lugnt.
Köpte kött + pommer + sås. MHHH
Sen senare på kvällen åt vi kräftor och gjorde världens godaste kladdkaka haha. Ångest dag.

 

Idag iaf (söndag) Så vaknade vi klockan 12. Över härligt!!!
Simon stack vid 13. Själv ska jag på spinninig snart! Ska blir jätte näjs hehe
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0