1 Oktober

Igår var jag i skolan till 12. Sköna tider denna veckan!
Stack till stan och mötte upp Sarisen :) Vi kollade runt,
letade efter träningsbyxor som hade rimligt pris, alla kostar ju shortan :(
men hittade tillslut ett par för 180 så det var helt okej! Skinnhandskar också :)
Sa hej och adjö till henne vid halv 4. Var tvungen att gå hem och plugga.
Gick inte så bra, jag somnade.. FAN!Frida väckte mig för vi skulle på boxning kl 17.
Det var balll :D har träningsvärk i heeela kroppen så ska vila från träningen idag!

Efter träningen kom Simme hem här, Han hjälpte mig med plugget, var så omotiverad.
Vaknade vid 7 idag för jag skulle hinna plugga innan skolan 30 min.
Kom dit och gjorde provet, gick skit bra!! ah kändes skönt :D
Rullade en permanent sen slutade jag vid 10.45 :) haha! Kom hem så var simme kvar här.
han hade nyss vaknat. Ville mysa med honom men han stack, KUL..
heh nä men vetifan va jag ska göra, har kollat lite topmodell.
Funderar på att plugga men måste sova först för mina ögon slocknar!
Pusssss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0