12/10 Tisdag

Igår hann jag aldrig blogga. Eller tänkte inte ens på det :P Var i skolan till 14.
Bussade till simon :) Sen pluggade vi heeela dagen iprincip, Imed jag hade prov idag.
Sen såg vi Paradise Hotel, SÖG DASE gjorde det, hoppas verkligen det blir bättre..:O

Idag började jag skolan 9.40-15.00 (fick sluta 1 ½ timme tidigare!!)
Petra är en ängel hon haha :) vi får alltid sluta lite tidigare.. nästan alltid iaf :)
Åkte hem till Lomma. Lämnade av mina saker, sen gick jag och Anneli en fete powerwalk runda.
Fyfan var helt död nu när jag kom hem. Tog en dush och nu ska jag upp o äta!
Skönt att kl bara är 18 :D Puss på er <3




Tisdag idag, innebär att 2 i klassen bakar och tar med!
Världens godaste morotskaka gjorde sandra ->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0