20 Oktober - Ons

Tidig morgon idag. brukar aldrig behöva vara i skolan innan 9,
endast onsdagar så det var jobbigt :( Gick i skolan mellan 08.10 - 13.10 idag.
Hade klädsim, 40 längder! Fyfan haha.. Sista lektionen var inställd så fick sluta en bra stund tidigare! Gick i stan i lund en stund. Köpte present till Farmor som fyller år i helgen :)
Sen gjorde jag sånt syntest man måste göra för att få övningsköra och allt vad det innebär så fick äntligen det gjort. Träffade sara i lund, blev helt chockad för brukar aldig se henne nästan så i veckorna, det var ruuuligt :)

Nu måste jag plugga lite, en timme hinner jag nog bara... Sen blir det spinning kl 17. aah stressigt. Har världens största och svåraste prov imorgon också så kommer nog få ett fett stort ig.... hoppas inte. måste plugga lite mer ikväll också när Simme kommer :( :) pusss på er!!!!


Kommentarer
Postat av: hehe

Vad använder du för brunkräm/puder?

2010-10-20 @ 21:46:53
Postat av: julia

Jag har gjort ett inlägg redan där jag skriver att jag anväder Cliniderm, Summer bronzing powder, ACO från Apoteket :) skit bra!

2010-10-21 @ 11:22:51
URL: http://juliaollsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0