22.40

sony ericsson Satio!!


Gick aldrig ut och powerwalkade.. Pluggade faktiskt istället heh..
Och så åkte jag till Burlövs Center med pappa, Frida och Hanna.
Frida beställde Iphone 4 !!!! DÖR vilken tur hon har som har råd :(
Men jag får köpa hennes "gamla" för 600 så det är skit bra för mig som är nästan pank nu,
och imed jag är i behov av en mobil då min bara rasar samman hela jävla tiden!

Kom hem efter och åt tacos! Såg paradise Hotel som börjar bli skit bra nu heheh
och seeeen (mycket sen hehe) såg jag "Det regnar köttbullar" med Hanna.
Den var skit bra hhaha tro det eller ej!

Imorgon börjar jag halv 9. Värsta dagen på hela veckan.
Enda positiva är att vi har skridsko på idrotten.
Annars bara samhäll, matte och eng... dööööööööööö :(

Godnatt på er kära!


Undrar vem detta kan vara??????????!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0