23.40

Haft en braaa dag idag! Började skolan kl 13 som jag sa.
Mötte Jp i lund redan vid 12. Så gick vi igenom lite innan. Provet gick väl.. bra..
Alltså det var helt störigt prov massa sånt han inte sagt vi skulle plugga på som kom på det.
Men det gick bra :) De andra hade 1 sida på sitt prov, vi fick 5.. haha! Bra julleleeeeeeölelel :)

Efter skolan åkte jag direkt till gymmet och sprang. Hem och dusha.
Sen kom mamma och hämtade mig och Frida så begav vi oss till kusinerna.
Jag klippte Jesper, Niklas och mamma :) 340 :- NIIIIICE
Faktiskt skit bra pengar att få så lite extra.. De hade bakad VÄRLDENS sjukaste kladdkaka.
Det var inte kladdkaka typ den var typ 1 dm tjock kladdig med choklad glasyr på.
Lovar den var störd :| Värd varenda jävla kalori hahah.
Vi åkte till Coop och handlade mat vid 21. Var hemma vid 22.30
Det var också kul för det var bara vi där så var helt utflippad,
vet i fan kan slå slint i skallen på mig ibland.

Sen dessutom så är Frida och jag lediga imorgon så vi ska sova över på mitt rum heheheheh
skoja! men mamma hatar sin säng så hon ska sova i fridas, så ska frida och jag dela min :):) :(:(
Blir hel-kväll vid tvn, Scrubs, Jimsvärld och Alla älskar Raymond!!!
Kommer nog somna, men SKIDIDE! Godnatt på er söta, rara, underbara heheh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0