24/10

Trevligt igår på släktkalas. JÄVLIGT god mat! Åt alldeles för mycket.
Förrätt, middag, tårta, chips och godis, ångeeest hehe..
Simme hämtade mig efter vid 21, så såg vi en skit bra film men båda somnade i slutet, bra där!!
Bara slappat hela dagen idag då vi vaknat :) Sen stack vi och tränade kombi, skivstång-spinning,
Fick äntligen med Simon på det hahah :) ballllll, men de gick bra :D

Kom hem och åt rester från igår. Läst igenom lite plugg och lyssnat på fett bra musik.
Måste ladda hem alla låtar nu till min mp3 bara :):):):) Denna veckan i skolan blir nog rätt stressig.
Men ska fan ta mig igenom den för på fredag börjar det efterlängtade lovet <3<3<3<3
Och på lördag ska jag på halloween fest, överball ville på en sån i år kul att klä ut sig ju hahha..
Frågan är bara till vad?! Pallar inte sånna fjortisar som vill vara snygga djävular osv osv,
man ska ju se ut som en också inte leka sån snygging, tråkigt :( Så vi får väl se vad det blir!!
Jaja ska gittaaaaa, läsa igenom det sista.. blä.. ni får sova så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0